Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-12-2018, 12:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Wat wél zal werken is stoppen met de mogelijkheid om spullen retour te zenden. Dat gaat niet werken. De modebewuste dames gaan dan hun kleding, schoenen en speeltjes vervolgens bij de concurrent kopen, die als postorderbedrijf nog wel een "kostenloze" retour garantie geeft. Dan bestaat er nog zoiets als het Burgerlijk Wetboek, waarin de zichttermijn of bedenktijd bij een aankoop op afstand (of aan de voordeur), voor bepaalde artikelen, is geregeld. Die termijn duurt in Nederland 14 dagen. Makkelijk zat. Als je iets niet wilt, bestel het dan niet! Zo denk ik er ook over. Het probleem is alleen dat hele volkstammen daar anders over denken. Die bestellen nieuw, om het vervolgens na het passen doodleuk weer terug te sturen -- vaak ook nog na het gedragen te hebben. Op kosten van anderen en het milieu. Daar menen ze "recht" op te hebben. Wettelijk gezien klopt dat. De postorderbedrijven zijn natuurlijk ook niet gek. De meerprijs van de teruggestuurde artikelen, en het afval ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha