Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-12-2018, 00:05 door Anoniem

Door Briolet: Door Open source gebruiker: Als je aan online banking doet kun je niet anders dan je e-mail opgegeven. Lijkt me niet strikt noodzakelijk om te kunnen bankieren. Ik bankier bij 2 banken en beide hebben een intern berichten systeem die je pas na inloggen ziet. Dan hoeven ze ook geen gevoelige data via mail te versturen. Het blijft vreemd. Deze mail was via xxx@mail.kbc.be verstuurd. Een speciaal mailadres dat via dmarc beschermd is met een reject policy. Als je zo'n bescherming inbouwt, dan ga je toch als eerste kijken of je eigen mailserver besmet is. Eigenlijk de enige manier om dmarc te omzeilen. Het verzenden moet in je eigen logbestanden staan en als je daar zoekt, ben je er ook snel achter dat je het zelf verstuurd hebt. Daar moet je toch binnen 10 minuten achter zijn. Lijkt me sneller te gaan dan het optellen en versturen van een nieuwe mail. Awel zunne. De email werd verstuurd net voor 't pintje drinken. Dat stellen we niet uit. Dus 10 minuten wordt een dagje. Dan is er geen haast meer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha