Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-01-2019, 20:05 door Anoniem

Het gaat inderdaad sluipenderwijs: - wij moeten het als verwerker controleren maar weten niet hoe, laten we het probleen (onwettelijk) afschuiven op de persoon. - Als de administratie maar kloppend is dan hebben wij zogenaamd gen probleem, laat de klant persoon maar met de brokken zitten. Daarmee krijgt de data waarde voor misbruik want het misbruik wordt onwettelijk gefaciliteerd. Maar dat bedoelde ik uiteraard niet. Trouwens een (vals) paspoortnummer is al oldoende om gebruik te maken van een hotel. Dat is nodig om te bewijzen dat jij daar geweest bent onder andere ivm touristenbelasting. Maar stel een ID-vervalser maakt er een zootje van of pleegt een misdaad? Wie komen ze dan op het spoor? (niet de dader, want die blijkt in dat hotel nooit te zijn geweest volgens de ingezamelde paspoortnummers van het hotel) Maar doorsnee mensen weten niet eens te bedenken hoe en waar alleen een paspoortnummer voor misbruikt zou kunnen worden. Om daarachter te komen zal men eerst eens moeten leren denken als een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha