Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@ 09:01 door Anoniem Natuurlijk is de petitie zinloos. KPN heeft geen interesse in de mening van haar klanten. Het enige datr je als klant kan doen, is vertrekken. @ 09:45 door PietdeVries Uit Trouw: "KNP omschrijft XS4ALL als een organisatie met een eigenzinnige cultuur en met experts die geloven in de kracht van internet. Dat is niet alleen reclamepraat, maar uit zich ook in het laagste storingspercentage van Nederland. XS4ALL scoort volgens de Consumentenbond al jaren als beste internet-, tv- en telefonie-aanbieder." Ik ben klant geweest bij Compuserve, Planet, KPN (heel kort), en XS4all Mijn slechtste ervaringen heb ik bij KPN gehad. Ook al was Planet, net als XS4all jarenlang een dochteronderneming van KPN, ik kreeg betere service en minder storingen dan bij KPN zelf. Idem voor XS4all. Verder is er een helpdesk die op jou kennis-niveau kan acteren. Dus niet, zoals hierboven ook al gezegd werd, een voorgekauwd scriptje voorlezen. En ik heb de gruwels van die experia-box. Alleen maar last van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):