Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2019, 22:10 door Anoniem

KPN is toch helemaal niet klantvriendelijk. Ik ben klant geworden omdat provider OnsBrabantNet door KPN is opgeslokt. Krijg je zo'n Experiabox. Moet zeggen het werkt aardig en de TV ook. Echter er zit zo'n feature op genaamd 'groene knop' waarmee je terug kunt spoelen naar het begin van een programma. Dat werkt ook goed, echter... ze spoelen altijd terug naar het reclameblok net voordat dat programma (x-5 minuten dus). Hoe haal je het in je hoofd om een feature te maken die dik 2 miljoen klanten ELKE dag meerdere malen irriteert. Twee miljoen klanten die ELKE maand zo'n 50 Euro dokken. Da's dus 100 MILJOEN euro per maand. En nog zijn de adverteerders belangrijker. Gelukkig zit er ook nog een 'fast forward x 64' op de afstandsbediening, dus in een seconde of 15 kun je weer van je programma genieten. Echter ELKE keer weer irritatie. Stel je koopt een auto en je start 'm, eerst 5 minuten reclame op je dashboard voordat-ie vertrekt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha