Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2019, 10:18 door Wim ten Brink

Wat even belangrijk is om te beseffen is dat er geen datalek is, eigenlijk. Het Franse bedrijf beheerde kennelijk de database en een of ander geschil met de Filipijnse overheid heeft er nu voor gezorgd dat die overheid verder geen toegang meer heeft tot deze data. Maar het lijkt mij dat er verder niets is veranderd betreffende wat dit Frans bedrijf met de data doet. Ze hebben eigenlijk alleen de overheid als gebruiker de toegang tot de data geweigerd. Lijkt mij dus erg simpel. En momenteel bewaren ze die data waarschijnlijk ergens op een backup schijf in een stevige safe achter een archiefkast en gaat deze over een aantal jaren de vernietiging in als de Filipijnse regering niet toegeeft. En wat zou de reden van dit conflict kunnen zijn? Geen idee, omdat de Franse partij zich stil houdt en de Filipijnse regering er ook niets over zegt. Ik denk dat het met betalingsproblemen te maken heeft die weer veroorzaakt zijn door een slechte kwaliteit van de software. Fransie levert een product, Filip klaagt over bugs, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha