Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: In tegenstelling tot bijvoorbeeld Microsoft komt Oracle eens per kwartaal met updates. De volgende patchronde staat gepland voor 16 april 2019. Dat is toch véél te lang? Dus als er een kwetsbaarheid wordt gevonden moet je 3 maanden wachten voordat het gepatcht wordt? Schandalig. Het beleid zou moeten zijn dat men constant werkt aan fixes en deze ook meteen uitbrengt zodra deze klaar en getest is. Niet bundelen en wachten, want daarmee werk je kwaadwillenden in de kaart. Door The FOSS: Ik snap ook niet helemaal hoe grote bedrijven steeds hiermee wegkomen. Er is kritiek genoeg: https://boingboing.net/2018/11/11/unreliable-oracle.html. Misschien omdat dit soort applicaties meestal de core van bedrijven zijn. En dat je updates dus niet "even" zomaar door kan voeren. Je zal dit eerst een OTA straat moeten testen op de impact van je applicaties waar je bedrijf mee werkt. En voor dit soort tests moet je de benodigde resources gereed hebben om er snel mee aan de slag te gaan. En dan moet je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):