Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door foxonsafari: Als KPN mag je zelf beslissen wat je business-model is. En aan te passen waar mogelijk! Het xs4all past niet meer in de nieuwe *strategie (*lees inkomsten). Ik hoor de telfort klanten niet klagen...hmmmmmm. Tuurlijk hoor je Telfort klanten niet klagen, die gaan er niet op achteruit zoals XS4ALL klanten. Begrijp dit niet helemaal. Kun je dit beter uitleggen? Ik heb verder de laatste 2 jaar niets meer te klagen over Telfort, omdat de snelheid en prijs/kwaliteit prima in orde is als ik dit ga vergelijken met een vergelijkbaar Ziggo abonnement dat uiteindelijk duurder is (paar euro duurder en vervolgens na 6 maanden nog eens extra duurder) maar dan wel meer garantie kan bieden over de stabiliteit van de netwerkverbinding en netwerksnelheid wat natuurlijk voor mijn thuis gebruik eigenlijk absoluut onzinnig is. Want ben eerlijk ik host niets thuis (behalve een lokale printservertje, nasje, telt niet mee..), en gebruik het internet thuis alleen voor privé gebruik en niet voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):