Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Los daarvan vind ik de schade er ook toe doen als de klant hem vergoed krijgt. Het is nog altijd winst voor de dieven, het levert dieven nog altijd een sterke motivatie op om kaarten te stelen, en de schade wordt uiteindelijk door de gezamenlijke klanten betaald. Daarom zijn mechanismen die de schade beperken domweg een goed idee, en voor mij is dat een essentieel verschil tussen de systemen in het VK en hier. Is het dan niet juist een goed idee om dit soort schade NIET te vergoeden. Dan passen mensen beter op hun bankpassen op. Nu gebeurt dan blijkbaar niet. Mensen kunnen er zelf voor kiezen om NFC aan te zetten/aan te laten staan. Dan moeten ze zich ook bewust zijn van de risico's/consequenties. Nu heerst de "het maakt niet uit want ik krijg het toch wel allemaal vergoed" mentaliteit. Daar voel ik me niet solidair mee als bankklant zonder NFC. Dan zou ik voorstellen om schade veroorzaakt door NFC, te verhalen op/verdelen over de klanten die NFC aan hebben staan ipv alle klanten. Of anders ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):