Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Waar je vaak tegenaan loopt bij een storing en een eigen router. Je neemt contact op met support en het eerste wat wordt gevraagd is: gebruik je de meegeleverde router. Maar dat is het eerste wat ik vervang in en zakelijke omgeving. Toch die vraag, ook al draait het al jarenlang prima met eigen router. Ik kan het standpunt van de ISP's ook begrijpen, dat eigen router eigen ondersteuning betekent. Helaas zijn er veel hobbyisten die denken dat ze het weten en een goedkope SOHO router pakken die niet stabiel is en geven vaak (niet altijd) van hun eigen problemen de ISP de schuld en schrijven vervolgens of een negatieve review of blijven de helpdesk lastig vallen en deze SOHO krengen zijn gewoon niet goed te troubleshooten. Als je echt weet waarmee je bezig bent in networking en er zelf een Linux bak achter zet waarmee je kunt debuggen of bijv. een Cisco IOS / ASA (geen Small Business rommel) of Juniper firewall hebt is de verbinding (ongeacht je provider of lijnafstand van de centrale bijv. DSL ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):