Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik weet niet of alles wat ik hier bedacht heb even realistisch is, maar de Volkskrant suggereert wel dat met dat soort dingen rekening gehouden moet worden in een ziekenhuis. Dat zit er wel in ja. Want eenziekenhuis heeft als doel de patient te helpen, in het bijzonder als de patient acuut hulp nodig heeft. En als daar informatie voor nodig is dan moet die nu beschikbaar zijn en rot op met je toegangsgedoe en hierrrrr met dat dossier. Nou kun je allerlei scenarios uitdenken en wellicht dat de meeste scenarios het grootste deel van de tijd wel aardig overeenkomen met de werkelijkheid, maar een volledige dekking krijg je nooit. En over tijd sluipen er dus vanzelf "oplossingen" in het systeem waarbij er allerlei achterdeurtjes worden opengezet voor de gevallen die niet in het systeem bleken te passen. Als dat maar lang genoeg duurt, puur een kwestie van tijd, dan blijkt uiteindelijk het systeem toch weer zo lek als een mandje. Ik heb zelf geen werkervaring op dit soort plekken, maar ben wel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):