Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Acrimony, zo.17-02, 23:50 uur: De 'gesproken SMS' is ook een mogelijkheid binnen Digid zelf. Deze staat los van provider ondersteuning. Het is een wat verwarrende naamgeving aangezien je dus geen SMS ontvangt maar gewoon gebeld wordt. Ah, bedoel je dat DigiD geen SMS stuurt die door de telecom-provider van de ontvanger moet worden omgezet naar spraak, maar dat DigiD dat bericht al direct als gesproken bericht verstuurt? Zo ja, dan is dat bijzonder netjes geregeld. De tekst erover in DigiD Vraag en antwoord vermeldt enkel "gesproken sms-berichten ontvangen" [1], wat voor mij ruimte liet om aan te nemen dat dat afhankelijk zou zijn van omzetting door de telecom-provider. Nogmaals, als DigiD zo'n bericht al direct als gesproken bericht verstuurt, dan is dat keurig. [1] https://www.digid.nl/nl/vraag-en-antwoord/ik-heb-geen-mobiele-telefoon-kan-ik-toch-van-de-sms-functie-gebruik-maken/
Beschrijf je klacht (Optioneel):