Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door de storing konden duizenden Amsterdamse ambtenaren niet werken. … De gemeente heeft naar aanleiding van de storing extra medewerkers ingezet. Dat doet toch pijn dat je mensen moet inhuren terwijl je zelf duizenden mensen hebt die niets aan het doen zijn. (-: Wie zegt dat ze mensen hebben ingehuurd? Ook bij ons worden er wel eens "extra medewerkers ingezet" om bijvoorbeeld extra capaciteit te hebben om vragen van andere medewerkers te beantwoorden. Of als klankbord om door te spreken wat mogelijke oorzaken en oplossingen zijn. Door Anoniem:OT: Doet de gemeente Amsterdam haar ICT nog zelf? Waarom besteden ze dit niet uit? Het lijkt mij niet bepaald een kernactiviteit van de gemeente om (blijkbaar) te klooien met firewalls. Als je het beheer van firewalls e.d. uitbesteed, moet je daar weer allemaal extra verwerkersovereenkomsten mee afsluiten. Er moeten afspraken gemaakt worden over beschikbaarheid. Als gemeente doe je het dan nooit goed omdat je of te veel geld uit geeft aan 24 uur ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):