Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2019, 13:06 door KCML

Vorige week viel er een brief op de mat van de KPN met als onderwerp: Belangrijke informatie over uw e-mailaccount van KPN. Geachte heer, mevrouw Uit onze informatie blijkt dat het wachtwoord van uw KPN e-mailaccount is uitgelekt. De exacte oorzaak is helaas onbekend. Dit kan gebeurd zijn door gebruik van hetzelfde ww voor meerdere websites. Hierdoor hebben anderen toegang tot uw e-mail account. Om misbruik van uw e-mailaccount te stoppen, blokkeren wij daarom een week na verzending van deze brief de toegang tot dit e-mailaccount. ------------------------------- Naar aanleiding van deze brief heb ik gebeld met de KPN die mij verzocht om, voor meer informatie, contact op te nemen via abuse@kpn.com. Vraag: Zijn er aanwijzingen dat er vanaf een ander IP/land ingelogd is met dit mailaccount? Antwoord: Wij hebben wel sterke aanwijzigen dat uw gegevens elders zijn buit gemaakt en bij KPN misbruikt worden. In uw geval staat uw email account al 4 maanden geblokkeerd voor uitgaande mail via authenticated SMTP ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha