Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2019, 18:25 door Anoniem

@20:01 Anoniem Amsterdam heeft nog zijn eigen ICT afdeling, heeft al zaken uitbesteed en is bezig om nog meer uit te besteden. zoals de netwerk afdeling.... @21:28 Anoniem Het gehele interne netwerk was verstoord. Gebruikers konden niet meer inloggen. Als je was ingelogd kon je nog werken, echter allerlei applicaties die netwerk connecties opzetten werkten niet (web applicaties, mail etc). Wel kon je nog werken met lokale applicaties zoals word. Printen werkte ook nog. Daar uit kan je concluderen dat door de segmentatie en de onderlinge afhankelijkheden juist een aantal zaken niet werkte, want als je in zaken nodig had die van uit je segment te bereiken waren dan ging dat wel goed. @00:04 door Anoniem Het effect van de firewall uitzetten komt op het zelfde neer als wat er nu gebeurde. Dan kan je niets meer doen.. (Tha Cleaner zegt dit ook) @07:23 door Anoniem Helemaal waar. Het over gaan op cloud based of Saas applicaties vereist een zeer hoge beschikbare netwerk infrastuctuur. Nou komen dit soort ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha