Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2019, 12:03 door Briolet

Door Anoniem: Euh, hoe zou je dan je wachtwoord moeten wijzigen? In elk geval nooit zonder te controleren of de echte eigenaar om een nieuw wachtwoord vraagt. Deze onverschilligheid van tele-2 zou voor mij een reden zijn om een abo op te zeggen, als ik dat had. Ik ga ervan uit dat mailen niet gaat, want ze zijn het wachtwoord kwijt. Je zou een brief kunnen sturen naar het bekende adres. Maar dat is ook tricky, want een huisgenoot zou dit nieuwe wachtwoord kunnen aanvragen. B.v. een moeder die haar dochter wil controleren. Hetzelfde probleem speelt bij de vaste telefoon. Ook daar weet tele-2 niet of ze de juiste persoon hebben die met de vaste telefoon belt. Een mobiel is inderdaad okay omdat de eigenaar daar zelf verantwoordelijk is voor een beveiliging op de telefoon. De veiligste methode is zo iemand gewoon laten langskomen met een ID kaart.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha