Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2019, 22:13 door Anoniem

Door Anoniem: @ Vandaag, 11:25 door Anoniem: Maar je kunt op zijn minst even een bericht terugsturen dat de melding in goede orde is ontvangen en dat er naar een oplossing gezocht wordt. Eventueel met behulp van het securitybedrijf. Het beveiligingsbedrijf ontvingen binnen 3 werkdagen na hun eerste bericht een bevestiging. Twee werkdagen later stuurde het beveiligingsbedrijf meer details. Toen ze een week later daar geen reactie op hadden begonnen ze al te druk op te voeren met publiek maken. Nu is het twee weken later en maakt het beveiligingsbedrijf het publiek. En ook nog met zo veel details dat het ze kennelijk niets uit maakt dat ze zelf nu mede verantwoordelijk zijn dat 19000 klanten extra risico lopen dat hun data lekt. Van het bedrijf van die helm mag wel wat meer verwacht worden, maar dit beveiligingsbedrijf is niet professioneler. Problemen in software oplossen kost een bedrijven vaak een paar maanden en een professioneel beveiligingsbedrijf weet dat. Er is tijd nodig om de melding bij de juiste ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha