Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Niet aan meewerken. Simpel. Als een klant audits wil doen, dan moet ie dat maar doen met de gegevens die hij heeft. Het is een smoes-woord. Audit. Als de volgende klant onder een audit verhaal ook nog kopietjes van ID kaarten gaat vragen, wat doe je dan? Je hoeft trouwens als Nederlander helemaal niet te weten wat een audit is. Engelse poeha. Het juiste Nederlandse woord is onderzoek. En dat houdt op bij je deurmat. Of ze nou je personeelsbestand willen zien of je zwarte kas even willen natellen. Kopje koffie, lachen, vragen of de klant tevreden is, en de rest gaat hem niks aan. Om "ons moverende redenen", of "als te doen gebruikelijk". Zo ging dat vroeger, en ik kan me met de komst van de computer niet indenken waarom dat ineens anders zou moeten gaan. Als ze anders beter en goedkoper konden kopen, dan kwamen ze niet, of niettan. Ophoepelen met die "audit". And may the force be with you.
Beschrijf je klacht (Optioneel):