Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door bollie: Jeetje 35 miljoen schade bij Hydro....een tijdje terug bij Maersk 200 miljoen euro schade.... …… Kun je ervan uitgaan dat correct en zorgvuldig ICT beheer dit soort gigantische schadebedragen kan voorkomen? En waarschijnlijk kost dit zorgvuldige beheer een fractie van dit soort schadebedragen? Of heb ik het mis? …. Bij Maersk was het een duidelijke managementkeuze, - iedereen wist dat er wat aan gedaan moest worden - niemand wilde de verantwoordelijke voor het ingediende projectplan Uiteindelijk zaten allen van Maersk met de gevolgen. https://www.wired.com/story/notpetya-cyberattack-ukraine-russia-code-crashed-the-world/ 80.000 Werknemers als je duizend euro per werknemer schade hebt praat je al over 80 miljoen. Dat is een paar werkdagen verlies. Met 35 miljoen schade incasseren voor een event kun je nog goedkoper uit zijn dan tot vrij ver van alles af te schermen. Een groter verhaal is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):