Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gisteravond heb ik mijn twee Windows 7 x64 systemen geupdate. Ik installeerde KB4493472, April 9, 2019, Monthly Rollup for Windows 7, en tevens MSRT KB890830. Met mijn belangrijkste systeem, mijn desktop, is alles goed. Met m'n tweede systeem, m'n notebook, was er een probleem. Dat was het "Windows could not connect to the System Event Notification Service" probleem. ("Er kan geen verbinding met de service System Event Notification-service worden gemaakt") Dat probleem trad niet gelijk op na het installeren van de updates, maar pas na een tweede keer opnieuw opstarten. De laatste keer dat ik dat probleem had, was op een Vista systeem, jaren geleden. De belangrijkste symptomen zijn dat niet in te loggen is in een standaardgebruikersaccount, Aero uitgeschakeld is, en dat uitloggen, opnieuw opstarten, of afsluiten wel gelijk explorer afsluit, maar dat vervolgens het uitloggen, of opnieuw opstarten, of afsluiten vele minuten lang op zich laat wachten. Het deïnstalleren van KB4493472 verhielp het probleem ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):