Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Manjaro Linux: Ik zou geen legitieme reden weten waarom support medewerkers de inhoud van mail moeten kunnen zien. Is dat zo moeilijk te bedenken? Ik kan zo iets uit mijn mouw schudden. Een gebruiker klaagt bijvoorbeeld dat de weergave van een bepaalde e-mail een onbegrijpelijke puinzooi is. Wil je kunnen verifiëren dat dat klopt en vervolgens naar de oorzaak kunnen zoeken dan is toegang tot die e-mail wel nodig. Als de gebruiker dan ook nog iemand is die in paniek raakt als gevraagd wordt om naar de e-mailheaders te krijgen (om de client waarmee de ontsporende opmaak is geproduceerd op te sporen) of om het geheel als bijlage door te sturen naar de helpdesk, en er zijn zat gebruikers die aan dat beeld voldoen, dan snap ik wel dat er medewerkers rondlopen die, na netjes toestemming van de gebruiker te hebben gevraagd natuurlijk, zelf kunnen meekijken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):