Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik zie dat daar hier in de organisatie veel aandacht aan wordt besteed. Zo veel mogelijk toekomstige gebruikers mogen inspraak hebben en testen de applicatie na afloop. En vervolgens krijg je bij een groep van 100 gebruikers 150 verschillende voorstellen voor aanpassingen, die vaak in tegenstelling tot elkaar zijn. En voor iedere gebruiker een eigen applicatie ontwikkelen werkt ook niet. Peter Herkenbaar, de doorgeschoten situatie dat de gebruiker het wel weet en ICT alleen maar lastig doet. Ook bij ICT-ers komt die houding voor, ik heb daar nog wel wat mee te maken gehad. Een menu per gebruiker? Ja die heb ik ook meegemaakt, de ene werkploeg wilde het op de ene manier de andere net anders. Op een gegeven moment werd de programmatuur tegelijkertijd met de ploegwisseling telkens aangepast.. Misschien vriendelijk voor beide werkploegen maar niet echt smart. Een andere was dat het programma … fouten had. Ging je bij ze kijken dan bedoelde ze dat er gegevensfouten in het achterliggende ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):