Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zo zou je het kunnen bekijken. Aan de andere kant wil je zo weinig mogelijk informatie vrij geven aan hackers zodat het lastiger is om allereerst binnen te komen, en ten tweede verder in je netwerk te komen als ze eenmaal binnen zijn. Insiders benaderen neemt meer tijd (geld?) in beslag dan mbv tooling openbare bronnen raadplegen. Ik ben van mening dat insiders gewoon mensen zijn, alledaagse, die worden voorgelogen door iemand die zegt in de "Security" te werken of ze worden betaald en daarbij gechanteerd na doxing. Dat maakt geen enkel bedrijf in Nederland veilig. Hoeveel medewerkers heeft een helpdesk bij een provider, een telefoonprovider of een bank? Als je onder een andere naam belt en wat gegevens hebt kun je bij veel bedrijven al informatie krijgen over je target, een medewerker heeft vaak toegang tot de hele database. Dus een medewerker is de echte dreiging. Goede informatiebeveiliiging behelst dan ook accounting en auditing. Dat als je een bank bent dat zelfs de Fraudehelpdesk niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):