Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Weer een hoop gekunstelde knudde bij de afdeling ieceetee van de iejengee. Heb ze ooit gevraagd mij zo'n inlogbedoening te doen toekomen, wilden ze niet. (Ik moest langskomen maar dat kon echt niet, zat in het buitenland.) Dus het enige wat ik nog met die rekening doe is de huur betalen per overschrijvingskaart en af en toe flappen tappen. Ondertussen willen ze geld voor die kaarten want internetbankieren vinden ze leuker. Mja, nou, toch, nee. Als ik het zo hoor wordt het met dat interflepwebgedoe van de iejengee niet beter. Ik begrijp niet waarom het zo ingewikkeld moet, hap-snap met allerlei deadlines waar je als klant toch geen boodschap aan hebt, je moet er om onduidelijke redenen moeite voor doen in plaats van dat ze het voor je regelen, en dat terwijl je wel mee moet anders raak je je toegang tot je eigen geld kwijt, en waarom er een one-size-fits-all^Wnone ingevoerd moet worden. Lijkt me dat weluitgevoerde automatisering juist verschillende mogelijkheden kan geven en dat je daar dan als klant een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):