Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2019, 10:39 door [Account Verwijderd]

Update Momenteel ben ik aan het bellen. De wachttijd is nu al 15 minuten: "al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek. Blijft u wachten? Dan wordt u zo spoedig mogelijk geholpen." etc. etc. ----------- ----------- ----------- ----------- ----------- Na 22 minuten een reactie: Er is momenteel een storing m.b.t. aanvraag van de scanner, met het advies na het weekend opnieuw te proberen de scanner aan te vragen. Op mijn dringende verzoek of ik telefonisch de scanner kan aanvragen omdat ik er geen vertrouwen in heb dat het maandag wel lukt werd mij stellig meegedeeld dat de ING een aanvraag telefonisch niet kan verwerken Als dat laatste geen ontmoedigingsbeleid is, dan weet ik het niet, want alle problemen heb ik altijd telefonisch kunnen regelen, sinds 1973... eerst de Postgirodienst, later de Postbank genoemd en nu de ING. Dus het is wel heel erg toevallig nu iets niet telefonisch te kunnen regelen? "ING, maak dat de kat wijs" is mijn opinie. Dus geen zekerheid dàt je het ding wèl kunt aanvragen. Op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha