Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2019, 20:00 door [Account Verwijderd]

Och, tussen het geeuwen door vergat ik nog een aardige aanname van anoniem, 18:25uur. betreffende mijn reactie van 10:04 uur 30 mei 21:30 - boze brief aan klantenservice (huh ? en je vraagt waar je schrijft dat je boos bent ? Hier dus) Blijkbaar en met zekerheid heeft anoniem, hij/zij nog nooit een 'boze brief geschreven. Als dat wel zo is, zou hij/zij, anoniem moeten weten dat je nooit en te nimmer een fatsoenlijke stijlgerichte 'boze brief kunt schrijven als je, juist.... boos bent. Bovendien als je veel zakelijke correspondentie hebt moeten schrijven - zoals ik - weet je als geen ander dat een zg. 'boze brief een zakelijke brief is waar agitatie invoelbaar is. Dus niet in voelbaar, dat is een essentieel verschil ;-) Niettegenstaande dit alles blijft het belangrijkste gevolg van mijn topic onverwoestbaar: Het was de katalysator voor geposte tips van mensen die inhoudelijk reageerden waardoor anderen de scanner hebben kunnen aanvragen. (Dàt neemt geen enkele zuurpruim die maar blijft zeuren met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha