Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Afmelden... Op veel productieservers draait echter software die niet als service is geinstalleerd, waardoor deze stopt bij een sign out. Is geen RDP issue. Moet je eigenlijk niet willen draaien, of je moet een goede oplossing bedenken. RDP is een draak, dat is het altijd geweest en dat zal het bleijven, maar het is zo makkelijk in je domeintje. Je bedoel de standaard tool, die eigenlijk ieder bedrijf wel gebruikt om servers te beheren? Misschien moet je eens "hoe tem je een draak" kijken? Want we beheren hier zo duizenden servers zonder enig probleem met RDP. En dan heb ik het nog niet over bestanden kopieren via RDP... Ik copier hier zo 4Gb door een RDP sessie heen. Dus blijkbaar kan het wel goed werken? Is het ideaal zeker niet, maar werkt wel gewoon. Heb je een collega die een dure MSCE cursus heeft gedaan, dan merk je vanzelf dat die nooit 3rd party oplossingen mag gebruiken. Waarom zou je 3de partij tooling willen gebruiken? Moet je alleen maar extra onderhouden en kan security issues ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):