Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De argumentatie van ING (volgens de site van de NOS): Iedereen doet automatisch aan het nieuwe systeem mee. ING biedt klanten wel de gelegenheid om zich voor de reclamedienst af te melden (opt-out in plaats van opt-in). ING ziet daarin geen bezwaar. "Het mag en klanten kunnen het uitzetten", zegt een woordvoerder. Ze benadrukt ook dat klanten alleen aanbiedingen krijgen van ING-producten. "We delen de gegevens niet met andere commerciële partijen. Dat is op dit moment niet aan de orde." Uit onderzoek van ING zou ook blijken dat klanten op dit soort diensten zitten te wachten. "Ze zeggen: wij verwachten dit van de bank, want jullie weten toch al alles van ons. Klanten krijgen ook een seintje als ze rood staan. Dat vinden ze fijn." Dus omdat het zou mogen/kunnen is het een OPT-OUT geworden. Klanten die dit willen een extra handeling laten uitvoeren, is blijkbaar een te grote stap voor die klanten? Het delen van de gegevens met andere commerciele partijen is OP DIT MOMENT niet aan de orde. Op een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):