Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Brainpresser: Door Anoniem: Door Anoniem: Mensen vraag op tijd een ING scanner aan, via de zoekbalk van mijn ING, of u kunt niet meer bij uw rekening. https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/inloggen-in-mijn-ing-verandert/index.html?bid=908_srvc_HPP_Mass_mob_Mobiel_Inloggen_verandert_BB1_wk23 Man, zaai toch geen paniek!! Als je niet alle info weet, ga dan niet wat roepen. Het is niemand anders dan de ING alleen die keer op keer iets roept en weer herziet en weer iets roept en herziet inclusief zijn medewerkers die evenmin consequent zijn in hun mededelingen. Lees het hierboven en het is letterlijk zonder enige interpretatie terug te vinden in dit topic. Als iemand hier dan roept: "Man, zaai toch geen paniek!!" dan steekt op zijn minst de desbetreffende peroon zijn kop in het zand. Ik hamer dus nog maar eens op dat wat de ING mij meedeelde op 27 mei jl. in een email zoals gemeld in mijn openingspost: Regel vóór 15 juni een ander bevestigingsmiddel om gebruik te kunnen blijven maken van Mijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):