Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Op 30-05-2019 had ik een email gestuurd naar de ING over de gang van zaken m.b.t. aanvraag scanner. Vandaag heb ik een antwoord ontvangen. De reactie van ING spreekt voor zich waarin zij inderdaad aangeeft dat er problemen waren met indienen van de aanvraag van de scanner: Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw e-mail. In uw e-mail geeft u aan dat het voor u niet mogelijk is om de ING Scanner aan te vragen via uw Mijn ING omgeving. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is. Er is onlangs een probleem geweest waardoor het aanvragen van de ING Scanner tijdelijk niet mogelijk was.** Inmiddels is dit probleem verholpen, waardoor u nu weer succesvol een ING Scanner kunt aanvragen. Aanvraag ING Scanner U kunt opnieuw op de pop-up klikken die op uw Mijn ING overzicht verschijnt. Ook heeft u van ons een bericht in uw Inbox van Mijn ING ontvangen met daarin een link om de ING scanner aan te vragen. Na het afronden van alle stappen kunt u de voortgang van de aanvraag controleren via de volgende stappen: - ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):