Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2019, 07:38 door Anoniem

Door Brainpresser: Door Anoniem: Volgens de berichten van ING die ik heb ontvangen kan ik pas later dit jaar (geen datum genoemd) een scanner aanvragen. tot die tijd kan ik (trans)acties goedkeuren met een SMS-code ipv TAN. Heb je misschien een link naar die informatie? De ING blijkt, gezien je bericht, nu weer met andere informatie te komen. ........ Onderstaand bericht kreeg ik op 29 mei van ING (via internet bankieren) --------------------------- Beste XXXXXX, Zoals je weet, stopt de TAN-code. Dat betekent dat je een ander bevestigingsmiddel nodig hebt als je betalingen wilt doen in Mijn ING (internetbankieren) of als je iets online wilt afrekenen. Ook ga je vanaf deze zomer je inlog in Mijn ING bevestigen. Na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord, bevestig je het inloggen. Simpel, met de Mobiel Bankieren App. De extra stap is verplicht vanwege nieuwe Europese regels (PSD2). Hoe werkt het? Stap 1 – Je logt in met je gebruikersnaam en wachtwoord, zoals je dat nu ook doet. Stap 2 – Je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha