Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2019, 10:05 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb de scanner net aangevraagd en volgens de ING heb ik deze binnen 4 weken in huis. Het is te krankzinnig voor woorden dat een bank het gebruik van een onveilig platform als een mobiele telefoon afdwingt om bank zaken mee te moeten doen. Als de ING niet stopt met het wegtreiteren van iedereen die wel goed bij zijn verstand is door die onveilige werkwijze te weigeren dan ga ik toch echt, na ruim 37 jaar Postbank/ING gebruikt te hebben, overstappen naar een andere bank die het wel snapt dat er nog verstandige mensen rondlopen die niet met de laatste hype meelopen en graag hun bankzaken op een veilige wijze willen kunnen blijven doen. Als je het er niet mee eens bent, dan ga je toch ergens anders naar toe? Stop met zeuren, en maakt je keuze hierin. ING zet in op de App, net zoals bijna alle andere banken. Dit is dus de toekomst. Meestal is dit ook veiliger dan een webbrowser, mede omdat er veel meer controle mogelijk is. Als je daar de logica niet van inziet, dan is het natuurlijk altijd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha