Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik werk zelf bij het bedrijf. Dit weekend is alles gebeurd en hiervoor hebben we 3 dagen niet kunnen werken. Op 1 avond/nacht werken we ongeveer 2500 monster weg. Dit is dus 3 dagen blijven staan. Wel zijn de klanten geïnformeerd erover en zijn er minder aanmeldingen geweest. Maar al met al. Het is verschrikkelijk op dit moment. Er moet veel overgewerkt worden om alles optijd af te krijgen. De komende aantal weken zijn we hier nog mee bezig. Ook zit er grote werkdruk bij omdat klanten alles optijd moeten hebben kwa resultaten. In Nederland werken ze voor Nederland België en een beetje voor andere landen. Waardoor het heel erg veel werk is nu. Alle bedrijven van eurofins zorgen ervoor dat jij gezonder leeft. Dus geen kritiek en wees blij dat dit bedrijf er is. Ook ik werk bij het bedrijf wij zetten de monsters op een andere manier in oftewel eerst heraanmelden. In samen werking met de klant om te vragen welke analyses ze willen op hun product. Anders weten wij het ook niet. Zo kunnen we nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):