Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2019, 16:40 door Anoniem

Door Anoniem: Het geklaag gaat hier primair over de achterbakse manier waarmee ING iedereen aan de App probeert te krijgen om zo min mogelijk scanners te moeten uitdelen. Brief op brief, bericht op bericht melden dat de TAN codes stoppen en dat je aan de App moet. Ergens onder aan de brief is dan te lezen dat er een alternatief gaat komen. Dat was ook mijn gedachtegang. Zelf gebruik ik al 30 jaar "internetbankieren" van Postbank/ING. De tancodes bevielen prima. Mijn vrouw en ik hebben een en/of rekening en ik kreeg maar steeds geen bericht wanneer ik de scanner kon aanvragen. De tancode lijst van mijn vrouw is 10 jaar oud en zij krijgt wel bericht. Er wordt slechts 1 scanner verstrekt per rekening, dus ik krijg geen bericht. Ik heb het uitgezocht wat het beste is: mobiel bankieren via de app of de scanner. Wat blijkt nu? ING is absoluut niet helder in de communicatie. De mobiel bankieren app is uitsluitend niet losstaand, maar is ook een aanvulling op MijnING. De Mobiel bankieren app kan worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha