Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Vreemd, op deze link staat iets anders erover. https://www.ing.nl/zakelijk/internetbankieren/internetbankieren/scanner/index.html Zoals je in die link kunt zien en ook op de pagina die je dan te zien krijgt gaat dat over Zakelijke ING rekeningen. Ik denk dat de meesten hier geinteresseerd zijn in particuliere rekeningen. Het is wel jammer dat de communicatie inconsistent is. Maar dat komt denk ik ook omdat het hele project vertraagd is, en men vergeten is om alle pagina's te blijven updaten met nieuwe info (zoals nieuwe uiterste data). Ik heb nog geen bericht gehad dat ik een scanner moet bestellen en ik was ook niet van plan dat eerder dan nodig te doen (omdat ik het tov van TAN per SMS een verslechtering vind) maar omdat er inderdaad een pagina is waar op staat dat als je een scanner wilt je deze voor 15 juni moet aanvragen, heb ik dat toch maar gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik het bericht wat je daarover moet krijgen op de een of andere manier gemist heb, en ik heb geen zin ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):