Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Interessant. Twee vragen rijzen bij mij op: 1. Is het werkelijk zo dat C&BP heeft gereageerd door de hele verwerking van de gegevens stop te zetten? De enige correcte aanleiding die ik me kan voorstellen is dat men - bij nader inzien - tot de conclusie komt dat de afweging van het legitieme belang tegenover het risico voor de data subjects niet goed heeft ingeschat. Maar het downplayen van het risico maakt dat tot een lastig uitlegbaar verhaal. 2. Hoe reageert men naar de Data Subjects? Er speelt hier materiële en immateriële schade: Materieel zal wel meevallen gezien de momentopname, maar er kunnen uitzonderingssituaties zijn. Het is onmogelijk van achter een bureau in te schatten wat de uitzonderingssituaties zijn. Immaterieel is lastiger. Verlies aan vertrouwen, een geïntimideerd gevoel, schokeffect bekeken te worden, gevoel van onzekerheid (wat nog meer?), enzovoorts, allemaal gevoelens. Wie dat voelt is nog slechter in te schatten dan de uitzonderingssituaties. Alles bij elkaar vraagt dat om een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):