Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 17:40 door Anoniem

Door Anoniem: Zelf ben ik al 65 geweest. Ik had heel veel weerzin tegen de app. De tancodes bevielen prima. Vorig jaar had ik een tablet gekocht, maar ik wilde de scanner en niet de app gebruiken. Toen het me duidelijk werd dat mijn vrouw de scanner kreeg en ik niet, heb ik de app geïnstalleerd. Na de installatie begreep ik onmiddellijk waarom de beveiliging aanzienlijk beter is. Ik kan alleen op die tablet mijn bevestiging invoeren. Alle andere mogelijkheden zijn uitgesloten. Met de (papieren) tancode kun je op elke willekeurige computer je opdrachten bevestigen. De PAC codes heb ik nog nooit gebruikt. De beveiliging van de app is de pincode. De pincode wordt gebruikt om in te loggen en te bevestigen. Dat lijkt me een zwak punt. Maar als je de ING belt met de mededeling dat je tablet/smartphone is gestolen, halen ze die onmiddellijk uit je account en dan is de app waardeloos. Per definitie is de beveiliging beter. Fraude zit meer in de nieuwe mogelijkheden als betaalverzoek. Google maar eens op fraude ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha