Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2019, 09:27 door Anoniem

Door Captains of Industry: Door Anoniem: Ken echt nergens op het internet iets vinden over dit zelfde probleem... Weet toevallig iemand wat dit is of heeft iemand ook toevallig dit probleem gehad? Ik gebruik geen RDP en ook nooit gedaan ook. Maar ik kan jouw probleem wel beredeneren. Er moet een cache zijn in RDP voor plaatjes (dus ook beeldschermachtergronden). Jouw oude beeldschermachtergrond zit in die cache en dat krijg je te zien als je via RDP verbindt. Stop RDP, wis die cache en probleem het opnieuw. Mogelijk is dit die cache: https://superuser.com/questions/6962/what-does-the-bitmap-caching-option-do-in-the-remote-desktop-client Snap ik maar ik heb RDP nodig omdat VNC gewoon bagger werkt en Teamviewer veel geld kost en ook niet te vertrouwen valt.. Teamviewer koop je ook per versie. Dus als ik de versie koop van vandaag en wil met externe partners verbinding maken moeten hun exact dezelfde versie hebben. Daar krijg je het gedoe al... RDP is dikke prima voor lokaal gebruik hier, beter dan al die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha