Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-06-2019, 10:44 door Anoniem

Een norm van "twee negens" is niet bijzonder hoog in techneutenland. Meer een soort consumentending, waar ze een firewall optuigen van vriendelijk knikkende telefoonbeantwoorders die doen of ze je frustratie begrijpen, maar waar op de achtergrond de techneuten op hun sloffen er met de pet naar gooien. Reken maar uit hoeveel uptime die twee negens is, en dus ook hoeveel downtime toegestaan is voor je de norm niet meer haalt. Toch ruim drie dagen en vijftien uur op een heel jaar. Dat de werkelijke beschikbaarheid toevallig hoger ligt is kennelijk inderdaad puur toeval, want er hoeft maar iemand bij een toeleverancier een scheet te laten tijdends "gepland onderhoud" en het hele feest ligt er landelijk uit en de verandering even terugdraaien zit er niet in. Wat van een ongepland incident? PINbetalen is ook al zo'n consumentending, waar je als consument maar gewoon moet doen wat je opgedragen wordt (lappen) en verder niet moet zeuren. Contant is veel meer het vehikel van de oplettende burger die kritisch naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha