Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2019, 09:42 door Anoniem

Als Hoekstra een oplossing wil dan kan hij er beter bij de betaalbedrijven op aandringen dat ze hun apparatuur zodanig maken dat er een fallback mogelijkheid is die snel en effiicient werkt, bijvoorbeeld het op basis van de pas+pin maken van een eenmalige machtiging die later geincasseerd kan worden. Een soort offline pin mode dus. Voor geldautomaten bestaat dat al, voor pinautomaten (in de winkel dus) niet. Steek je pinpas maar eens in een reader van Rabobank of ABN Amro: de controle van je pincode gebeurt daar volledig offline. In geldautomaten gebeurt hetzelfde, de afschrijving volgt automatisch na de storing. Wanneer stopt de loze prietpraat van politici nu eens? Hoekstra debiteert alleen zijn mening. Zonder een wettelijke plicht op acceptatie van contant geld in heel nederland, kan hij debiteren tot hij een ons weegt maar doet hij helemaal niets! Bovendien lijkt de man zich niet te realiseren dat het opnemen van contant geld bij een (algehele) netwerkstoring (wat de oorzaak ook moge zijn) niet tot de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha