Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
het is niet bekend hoeveel telefoons in Nederland via backdoors of malware zijn gecompromitteerd. Wel hoeveel backdoors en malware kwetsbaarheden er Minimaal moesten worden afgedicht. En dat zijn er structureel vrij veel. Maar de UWV eist nu dus een communicatie lijn op voor haar eigen dienstverlening. Automatisering was toch voor kosten besparing en efficiëntie? Zou trouwens goed kunnen dat token-generators dan beter zijn dan telefoons. Ik sluit niet uit dat dat over het geheel genomen goedkoper EN efficiënter is dan sms-jes sturen naar telefoons. Want zelfs die optie is sub-optimaal veilig, zo heeft Timmermans al tijdens persconferentie over digitale identificatie middelen toegegeven. Die eis van telefoons zijn specifiek bij het UWV ook nog eens een ernstige stap, aangezien de UWV bewezen heeft de gegevens van cliënten NIET veilig houdt en hun cliënten eenzijdig afhankelijk zijn van de welwillendheid en bekwaamheid van het UWV.
Beschrijf je klacht (Optioneel):