Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: het is niet bekend hoeveel telefoons in Nederland via backdoors of malware zijn gecompromitteerd. Wel hoeveel backdoors en malware kwetsbaarheden er Minimaal moesten worden afgedicht. En dat zijn er structureel vrij veel. Maar de UWV eist nu dus een communicatie lijn op voor haar eigen dienstverlening. Automatisering was toch voor kosten besparing en efficiëntie? Eigenlijk met zoiets dat je zelf actief moet gaan solliciteren. Is gewoon een schande. Zou trouwens goed kunnen dat token-generators dan beter zijn dan telefoons. Ik sluit niet uit dat dat over het geheel genomen goedkoper EN efficiënter is dan sms-jes sturen naar telefoons. Wel eens ervaring er mee gehad in het bedrijfsleven? Token generators zijn extreem duur en het beheer er van nog duurder. SMS is een hele goedkope manier. Kost nog geen fractie van een hardwarematige oplossing. Dus nee, klopt totaal niet, het is stukken goedkoper. Want zelfs die optie is sub-optimaal veilig, zo heeft Timmermans al tijdens persconferentie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):