Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zojuist nog eens gekeken... Maar idd, de 'oranje knop" onderin lijkt zo dood als een pier. Ik vermoed dat de uitrol niet geheel volgens planning loopt, want ik had tenminste verwacht dat ik, als TAN-gebruiker, iets wat men bij ING toch wel zal detecteren, ik nog geen berichtje heb gekregen OF ik zo'n scanner wil aanvragen. Daar dramt men maar door dat ik maar naar een mobieltje toe moet, iets wat ik niet wil of kan. Voor mijn schoonmoeder heb ik de scanner 5 weken geleden aangevraagd. Status: aangevraagd. Heeft de ING de scanners nog niet ontvangen van de leverancier? Ruim 1 miljoen scanners moeten er worden verzonden. Er gaat dus naar alle waarschijnlijkheid iets mis. Dat drammen naar een mobieltje snap ik wel. Ik heb het ook ervaren als drammen, maar nu ik de app op de tablet heb geïnstalleerd, ben ik blij dat ik niet voor de scanner heb kunnen kiezen. ING heeft ook te maken met de EU regels. Zo moet ik bij het inloggen bij mijn zorgverzekeraar ook een SMS code invoeren. Inloggen m.b.v ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):