Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2019, 19:24 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Zojuist nog eens gekeken... Maar idd, de 'oranje knop" onderin lijkt zo dood als een pier. Ik vermoed dat de uitrol niet geheel volgens planning loopt, want ik had tenminste verwacht dat ik, als TAN-gebruiker, iets wat men bij ING toch wel zal detecteren, ik nog geen berichtje heb gekregen OF ik zo'n scanner wil aanvragen. Daar dramt men maar door dat ik maar naar een mobieltje toe moet, iets wat ik niet wil of kan. Dus alweer. De start van dit topic ging daarover. Zijn we nu twee weken verder met tussendoor reacties van ING trollen? om die volstrekt terechte kritiek hier dood te slaan en het lijkt nog steeds geen fluit te beteren. Jijen en jouwen dat kan de ING als geen ander - uitgezonderd bewoners van notoire achterbuurten - maar de service verlenen waar op wordt gewacht (Scanner aanvragen) is een bewust manco van deze notabene ooit door een pvda minister... van het failliet geredde onbeschaamde eurograaierskliek.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha