Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb een paar maanden geleden, als soort van test, ook een N26 rekening geopend. Een groot nadeel vond ik de manier van identificeren (een foto van het paspoort maken met hun app). Vreemd is dat ik later een mailtje kreeg dat ze mijn BSN niet hebben en dat ze verplicht zijn dit te registreren....... Ik zie wel wanneer ze daar dan echt iets mee gaan doen. Dat ideal niet werkt is (nu nog) geen probleem. Ik heb privé nog een andere betaal rekening en als het echt niet anders kan, heb ik ook nog een zakelijke betaalrekening die ideal ondersteunt. Ik heb alleen de MasterCard (debit card). Tot nu toe heb ik overal met die kaart kunnen pinnen m.u.v. een contactloze betaalautomaat van een snoepmachine bij een (onbemand) tankstation. Eigenlijk zou ik de mogelijkheid willen hebben contactloos betalen uit te schakelen, maar die is er niet. Ik heb begrepen dat geld uit de muur trekken tot 4 of 5 keer per maand gratis is, maar dat aantal haal ik nooit. Als laatste heb je bij elke transactie de telefoon app nodig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):