Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2019, 14:09 door Anoniem

Volgens de onderzoekers moet de boodschap dan ook op een andere manier worden overgebracht. Als voorbeeld noemen ze naar luchtvaartmaatschappijen. Die voorzien veiligheidsinstructies tegenwoordig van humor, muziek en animaties. Op deze manier proberen ze toch de aandacht van de passagiers vast te houden. Nu reis ik regelmatig, en na een paar keer ken je het verhaaltje wel. De details die voor een vliegtuig verschillen heb je zo uit de flyer bij de stoel opgemaakt. Dus nee, als je vaker dezelfde melding krijgt, dan ga die ook niet interessanter vinden door humor, muziek oid eraan toe te voegen. Eerder irritanter. Ook dat kan mijn aandacht niet vast houden. Bij herhaling, is compacte to-the-point informatie nuttiger. Hoe minder te lezen of bekijken hoe beter. Anders doe je dat al helemaal niet. Dat er door gelinkt wordt naar detail-informatie wel is handig, voor als je meer wilt weten of nog een keer iets wilt controleren. Maar het bericht zelf zo kort en helder mogelijk. Of met een samenvatting ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha