Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In zekere zin is dit (net als bij mijnoverheid) een discussie van schone schijn vs. inhoud. Doe je dat "digitaliseren" (voorheen "automatiseren") goed, dan is er geen probleem: Dan maakt het de bank hun eigen netjes opgezette interne systemen niet uit of je "analoog" of "digitaal" tegen ze praat. Daar zit een vertaalslag tussen die je relatief makkelijk nieuwe truukjes kan leren. Dus als volgende week websites en "apps" helemaal passé zijn en er met iets totaal anders gerommeld wordt, dan leert de bank bij. En die kan dus ook naar (klant)believen bieden wat de klant wil. Inclusief papieren overschrijvingen, cheques, en weet ik het wat allemaal. Als koning klant dat wil dan heeft de bank dat maar te bieden. En omdat ze hun zaakjes op orde hebben is dat helemaal geen probleem. Dat is nu niet wat je ziet. In plaats daarvan wordt er omwille van het buzzword "digitaliseren" juist vanalles afgebroken en vervangen door brakke nieuwerwetsigheid waarvan je maar moet zien of het werkt. Dat is onhandig voor de klant ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):