Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Bitje-scheef: Als redenen om de slimme meter te weigeren wordt vooral negatieve berichtgeving in de media over de betrouwbaarheid van de slimme meter genoemd (19 procent), het nut van de slimme meter (15 procent), tevredenheid over de huidige meter (15 procent), angst voor aantasting van de privacy (12 procent) en dat de slimme meter nadelen kan bieden in verband met teruglevering van stroom bij zonnepanelen (10 procent). Ten opzichte van de vorige meting in 2017 is het aantal mensen dat weigert vanwege negatieve berichtgeving gedaald van 27 procent naar 19 procent. De nadelen worden langzaam opgelost. Maar het is goed voor leveranciers en overheid om te realiseren dat klanten/burgers niet alles zomaar pikken. Verandering is goed, maar het moet wel een verbetering zijn en voor veel mensen was dit het niet. De nadelen worden niet opgelost. Eén van de grotere nadelen, die voor relevant deel van de mensen reden is de meter te weigeren, had simpel opgelost kunnen worden met een hardwarematige knop op de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):