Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2019, 17:53 door Anoniem

Door Bitje-scheef: Als redenen om de slimme meter te weigeren wordt vooral negatieve berichtgeving in de media over de betrouwbaarheid van de slimme meter genoemd (19 procent), het nut van de slimme meter (15 procent), tevredenheid over de huidige meter (15 procent), angst voor aantasting van de privacy (12 procent) en dat de slimme meter nadelen kan bieden in verband met teruglevering van stroom bij zonnepanelen (10 procent). Ten opzichte van de vorige meting in 2017 is het aantal mensen dat weigert vanwege negatieve berichtgeving gedaald van 27 procent naar 19 procent. De nadelen worden langzaam opgelost. Maar het is goed voor leveranciers en overheid om te realiseren dat klanten/burgers niet alles zomaar pikken. Verandering is goed, maar het moet wel een verbetering zijn en voor veel mensen was dit het niet. te realiseren dat 10 procent klanten/burgers niet alles zomaar pikken. oftewel 90 procent pikt dus wel alles ik zit bij die 10 procent zolang het gaat...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha