Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Vraagt welke browser ik gebruik: Firefox. Zegt ze, doe het dan met Chrome. Ik zeg: nee, ik weiger Chrome te gebruiken. Geen idee wat deze helpdeskmedewerkster fout deed. Verder werkt ING internetbankieren bij mij vlekkeloos onder IE, Firefox en Chrome. Beetje huilen over de helpdesk medewerker, wanneer je duidelijk een probleem hebt met je eigen PC. Even controleren of het via een andere browser wel werkt, is ook handig om vast te stellen of het probleem gerelateerd is aan je browser, of aan iets anders. Kennelijk wilde je helemaal geen hulp. Nee, mijn saldo mocht ze me niet vertellen (nadat ze dus gechecked had op postcode, naam, geboortedatum, rekeningnummer, en mijn telefoonnummer..... Dat mag inderdaad niet. Bij geen enkele bank. Daardoor raak ik ook geïrriteerd, en zeg haar dat ik dan mijn rekening bij ING (weg ermee) ga opheffen. Dat moet u dan maar doen, was haar klantvriendelijke antwoord. Wat moet ze anders zeggen ''nee meneer, U mag uw rekening niet opheffen. Je komt er zelf mee.
Beschrijf je klacht (Optioneel):